BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Paraskeui 04.02.2011

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΑ..... ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΝΕ ΤΟ ΒΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!!! <3 =))
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΑΒ/ΚΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!

Υ.Γ.  ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΜΟΥ.. ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...