ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΑ..... ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΝΕ ΤΟ ΒΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!!! <3 =))
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΑΒ/ΚΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!
Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΜΟΥ.. ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΝΕ ΤΟ ΒΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!!! <3 =))
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΑΒ/ΚΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!!
Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΜΟΥ.. ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου